کارگزینی پرسنل موظف( رسمی ، قراردادی)

1-       صدور احکام کارگزینی در ابتدای سال

2-       بررسی پرونده پرسنلی و صدور احکام ارتقاء طبقه ، ارتقاء رتبه

3-       تهیه پرونده ارتقاء رتبه کارکنان وارسال به مراجع ذیصلاح

4-       صدور انواع ابلاغ های انتصاب و صدور احکام مربوطه

5-       صدور ابلاغ بازنشستگی و صدور احکام برقراری حقوق بازنشستگان

6-       تهیه پرونده پرسنلی برای افراد جدید الورود،تهیه پرونده گزینش وارسال به مرجع مربوطه

7-       استعلام صحت وسقم مدارک تحصیلی دریافتی ، تشخیص هویت وگواهی سلامت پرسنل جدیدالورود

8-       صدور انواع گواهی های اشتغال به کار ، سابقه خدمت و انواع معرفی نامه های درخواستی

9-       پاسخ به مکاتبات انجام شده از سایر سازمانها وارگانها

 

کارگزینی پرسنل غیر موظف(حق التدریس)

1-       دریافت مدارک اساتید جدید  در هر ترم

2-       تهیه پرونده گزینش وارسال به مرجع مربوطه

3-       دریافت گزارش های تدریس در هر ترم و کنترل ساعت و رفع مغایرتهای قانونی احتمالی

4-       صدور گزارش ،قرارداد و ابلاغ  برای پرسنل حق التدریس بگیر

5-       صدور گواهی های تدریس یا اشتغال به تدریس بنا به درخواست مدرسین

 

حضور وغیاب

   1-       تهیه برنامه حضور وغیاب برای کلیه پرسنل موظف  و تکنیسین های غیر موظف بر اساس برنامه ارائه شده توسط مسئولین

   2-       کنترل هفتگی حضور وغیاب کارکنان ورفع اشکالات موجود در حضور وغیابشان

   3-       استخراج ماهیانه اضافه کار وکسر کارکنان  و ارائه گزارش برای پرداخت اضافه کار کارکنان

   4-       تهیه گزارش حضور وغیاب وکارکنان و ارائه به مسئولین جهت اعلام نظر

   5-       ارائه گزارش غیبت وکسر کار جهت کسر از حقوق کارکنان

                 6-       تهیه فرم اعلام ذخیره مرخصی سالانه کارکنان

 

                 آموزش وارزشیابی کارکنان موظف

   1-       توزیع، جمع آوری وجمع بندی فرم های ارزشیابی از کارکنان در هر سال

   2-       توزیع، جمع آوری وجمع بندی فرم های ارزشیابی سالانه کارکنان  وتهیه فرم تایپی و تکمیل امضاهای مربوطه

   3-       برنامه ریزی برای کلاسهای بازآموزی کارکنان، صدور معرفی نامه و پیگیری تا وصول گواهینامه ها(در دست اقدام)

 

 

واحد کارپردازی

شرح وظایف این بخش:

 

الف: کارپردازی عمومی و فنی

- نیازسنجی کل سسیتم

- برقراری هماهنگی لازم با ریاست

- هماهنگی لازم با مسئول اعتبارات

- تهیه ی فاکتور خدمات و به تائید رساندن آنها

- تحویل کالا به انبار

- تنظیم سند پرداخت قطعی

- تنظیم صورتجلسه های اجرایی

- پرداخت هزینه ها اعم از سلف سرویس، کارگاه ها و خوابگاه ها

- تنظیم کلیه ی قبوض آب، برق، تلفن و گاز

- کنترل کلیه ی امور خرید و تجهیزات نقلیه

-دریافت تن خواه گردان

 

 

 

ب: کارپردازی عمرانی:

- نیازسنجی عمرانی سیستم

- هماهنگی با دفتر فنی

- هماهنگی با امور مالی

- نظافت بر اجرای پروژه های عمرانی

- تنظیم اسناد عمرانی و پاسخ گویی

 

  

ج: انبارداری:

- رسیدگی به موجودی انبار و صورت برداری

- ثبت کالاهای تحویلی و دریافتی

- نظارت بر تمامی فعالیت های اجرایی

- تطبیق کالاهای خریداری و تحویل شده

 

  • نحوه ی کار:

- توزیع درخواست ها و تقسیم کار

- پیگیری درخواست های انبار مرکزی و سایر دوایر

- نظارت بر کار کارپردازان

- امضاء اسناد و نظارت بر استعلام ها

- انجام امور مناقصات و مزایده ها

- هماهنگی با واحدهای آموزشی جهت توسعه ی کارگاه ها و آزمایشگاه ها

- شناخت و گردآوری اطلاعات لازم و ضروری از مراکز فروش

- خدمات رسانی در همایش ها و اردوهای مختلف

- پشتیبانی از ایجاد نمایشگاه های مختلف

 

 

واحد انبار

شرح وظایف این بخش:

- نگهداری کلیه اموال غیرمصرفی

- درخواست وسایل غیرمصرفی برای کلیه ی واحدهای آموزشی اداری و ...

- بررسی و پیش بینی کلیه ی نیازهای در حکم اموال مصرفی معاونت بین الملل

- ثبت کلیه ی اموال وارده به انبار مرکزی و همچنین ثبت کلیه ی اموال خروجی از انبار مرکزی

- نظارت و تحویل اجناس به انبارهای داخلی توابع معاونت بین الملل

- صدور قبض انبار و حواله انبار طبق دستور مقام های مجاز

- رعایت کلیه ی قوانین اداری

- انبارگردانی در شش ماهه ی اول و پایان هرسال و اعلام موجودی به مقام های مجاز

- هماهنگی و همکاری با مسئولین در طول برگزاری مراسم ها و ...

- بررسی و کنترل کلیه ی اقلام که برخی دارای تاریخ مصرف می باشند

 

واحد خدمات

شرح وظایف این بخش: 


-نظافت کلی ساختمان های اداری آموزشی کارگاهی و خوابگاه دانشجویان

- نظافت و صیقل دادن و پولیش زدن کف سالن ها، اطاق ها، راهروها، آمفی تئاتر و انبار مرکزی و سرویس های بهداشتی

-تمیز نمودن اطاق ها، پنجره ها، شیشه ها، میزها و تجهیزات اداری

-نظافت و شستن نرده ها و کابینت ها

-جابجایی کلیه ی ملزومات اداری و آموزشی

-هماهنگی و همکاری با مسئولین مربوط، هنگام برگزاری دوره های ضمن خدمت و برگزاری مراسم های مختلف

-تخلیه و بارگیری کلیه ی تجهیزات

-انتقال کلیه زباله ها به محل تعیین شده

- جاروبی کلیه ی پشت بام های دانشکده و جمع آوری زباله ها

-انتقال کلیه ی وسایل اسقاطی به محل تعیین شده با هماهنگی مسئول جمعداری

 

واحد فضای سبز

شرح وظایف این بخش:

- نگهداری فضای سبز کلیه دانشکده

- آبیاری، حرس، سرزنی، کودپاشی، سم پاشی و نظافت فضای سبز و انتقال ضایعات به محل تعیین شده

- جمع آوری کلیه ی ضایعات ناشی از حرس کاری و حمل آن به محل های مربوطه به طور همه روزه

- کاشت هر نوع گل، بوته و نهال نسبت به فواصل سال

- تکثیر گل و گیاه و نگهداری در گلخانه برای تامین فضاهای خالی

- آبیاری ،تسطیع ،حفاظت، نظافت، بازسازی و مرمت کلیه ی  درخت های ساختمانهای پورسینا و دانشکده ها

- هماهنگی و همکاری نزدیک با مسئولین مربوطه

 

واحد نقلیه

شرح وظایف این بخش:

- سرویس دهی به کلیه ی همکاران معاونت طبق دستورالعمل اداری

- بررسی و کنترل کلیه ی خودروهای معاونت به طوری که اخلال در نظم اداری به وجود نیاید

- همکاری و هماهنگی با مسئولین مربوطه به خصوص در مواقع اردوهای علمی و کنگره ها و همایشها و...

- سرویس دهی جهت کارهای اداری در مواقع مقتضی

- پیش بینی نیازهای آژانس معاونت بین الملل  و هماهنگی آنها

- نظافت داخل خودروها

- هماهنگی با پیمانکار ایاب و ذهاب پرسنل معاونت  و بررسی انتقادات و پیشنهادات همکاران